الخميس، 2 يوليو، 2009

رسومات






فى البداية باعتذر لكل اصدقائى المدونيين لانى بقالى فترة مش بادخل مدونتهم
وان شاء الله كلها يومين او ثلاثة واخلص من الميزانية وادخل واعلق واقووووول كلامم كتير عندك
الصور دي رسمتها امبارح بس
بالليل مجاش ليا نوم وبخاصة انا لوحدى وانا باتفرج على التلفزيون قلت اجرب كده وارسم شوية
طبعا كل واحد هيكون له تعليق على كل صورة من الصور
تحياتى لكل اصدقائى واخوانى واخواتى



21 التعليقات:

ঔღঔ نـــوارة ঔღঔ يقول...

ووسسسسسسسسسسسع انا اول تعليييييييييق

هييييييييييييييييه

:))

ঔღঔ نـــوارة ঔღঔ يقول...

رسووووومات رااائعة

وبالاخص التانية :(

ماشاء الله عليك بترسم باتقان

انا بحب اتفرج على الرسومات الي زي كدا

ربي يعطيك الف عافيي

وربنا يوفقك وتخلص الميزانية بقى

وتفووووق ^ـ^

حبيبه سى السيد يقول...

رسومات حلوة اوى

سبحان الله الرسم دة هبه من عند الله

وبيطلع فية كل افكار الواحد

بحييك على رسوماتك الحلوة دى

وربنا معاك فى الميزانية

تحياتى

حلم بيعافر يقول...

اول مرة اجى هنا
وطلعت فنان يافنان

yoyo يقول...

صباحك سكر

ربنا يعينك بقى على الميزانية سنة مالية جديدة و تشطيب سنة قديمة
ترجع لنا بالف سلامة يارب

و الله الصورة مشاء الله عليك بجد تسلم ايدك و يسلم احساسك الجميل دا
عجبتنى الصورة التانية ونظرة الحزن اللى موجودة فى عنيها
و الصورة الاولى اللى تحس فيها بقوة الراجل و عواملالزمن اللى موجودة على وشه

الصورة الاخيرة من عالم الكارتون وانا بصراحة بموووووووت فى الشخصيات دى

فى انتظار عودتك
دمت اخى بالف خير و سعادة
تحياتى
يويو

Mona يقول...

ما شاء الله رسومات جميلة أوى يارب تفضل ترسم عالطول الموهبة ديه نعمة من الله وحتى لو احنا مش مشهورين كفاية أن أحنا نمللك المقدرة والمساحة لاظهارها وأشكرك لزيارة مدونتى والرد على سؤالك نعم من حق كل أنسان خلق عالم من الخيال بداخله طالما لا يتعارض مع واقعه يعنى لا يعيش فيه ويتخيل أنه فعلا موجود فأحيانا الكلمات تكون أفضل متنفس لحالات من الكأبة - أو أستدعاء لحالات من الماضى فى صورة شعرية - وتبقى كلها بالنهاية مجرد كلمات

كيــــــــــــارا يقول...

الصور تحفففففففففه

فيها اصاله الصوره الاولي

صبرني يارب يقول...

بما انى اعشق البورتريه

الصوره التانيه اكتر واحده عجبتنى

ربنا يقويك وترجع تنور البلوج ان شاء ا لله

صمت الحنين يقول...

جميييييييييييله الصور

صدى الصمت - عاشقة الورد - يقول...

الحقيقة روسومات بجد هايلة وأهم شىء عجبنى فيها وضوح تعبيرات وتقاسيم الوجة فة الأولى وتقاسيم الملابس فى الثانية
ولكن لى ملحوظة صغيرة بخصوص توقيعك على الرسومات يجب أن يكون حجم التوقيع أصغر من كدة بكتير وفى مكان غير ملحوظ حتى لا يتم تزويرة بسهولة
تحياتى

ذو الوجه المبتسم يقول...

اخوانى واخواتى اللى شرفونى بالمدونة
اشكركم على تعليقاتكم الجميلة
وهارد على كل تعليق على حدى

بس مش عاوز ارد دلوقتى علشان يكون تعليقى على الرسومات يكون اخر تعليق
واشرح فيه وجهة نظرى لكل رسمة والاحساس بها


اليوم انتهيت من الميزانية وان شاء الله على الطباعة فى مكتب المراجعة
وفيه كمان مفاجأة يمكن تستغربو لما احكيها واخد رايكم فيها
خليها لوقتها
مبدئياً لكم منى كل تحية

قلب ارهقته الاحلام يقول...

جمييلة بجد اوي

انت موهوب والله :)

عجبتني اوي التانيه احساسها عالي اوي

تسلم ايديك

تحياتي ,,,,

ঔღঔ نـــوارة ঔღঔ يقول...

بجد الصورة جاهزة

ومنتظر ايه عاوزة اشوفها بسررررررعة

يلا منتظرة اهو

:)))

عاشقة الأحزان يقول...

السلام عليكم
انا جيييتتتتتتتتت

وحشتنا قووى يا باشا
اخبارك ايه
وايه الموهبه الجامده دى

بجد احيك على رسوماتك الجميله بجد تسلم ايديك

تحياتى
انوسه

وردة يقول...

ربنا معاك وتخلص بسرعة
وترجع بألف سلامة
الصور جميلة انت موهوب بجد
وانا حكون متحيزة للكارتون لانه عشقي الاول والاخير
تسلم ايدك وفي انتظار رجوعك بالسلامة
سلام

ميرو انتكة يقول...

ما شاء الله رسومات جميلة فعلا وبتعبر عن فنان صح

تحياتى

marwa يقول...

أنا اول مرة أزور مدونتك الرائعة وبصراحة شدني عنوانها مايخرج من القلب يصل الى القلب
يارب رسوماتك تخرج للنور علشان انت فنان موهوب بجد
شكرا لصنع الابتسامة الحقيقية
تحياتي

اقدم عاصمه فى الحب يقول...

السلام عليكم ورحمه الله

ربنا خلق لكل واحد شىء بيعبر بيه عن اللى الكلام مش قادر يعبر عنه
حجات تانيه ممكن صاحبها يمكون مش عارف هى ايه بس بيعملها فقط للراحه
وانت راحتك فى الرسم
.
.
.
..

لما ارتاحت ايدك وانت إرتحت
مسكت القلم وبيه ابدعت
.
.
.
اول مره فى مدونتك وعجبتنى كتير
تقبلنى صديق لمدونتك الجميله
.
.
كن بود

Mona يقول...

نسيت أقول أن الصورة الثانية هى الى عاجبتنى أكثر واحدة وهى الصورة البنت التى تبدو حزينة جدا - وانا مع الرأى بخصوص التوقيع

ذو الوجه المبتسم يقول...

اخوانى واخواتى الاعزاء

ঔღঔ نـــوارة

حبيبه سى السيد

حلم بيعافر

yoyo

Mona

كيــــــــــــارا

صبرني يارب

صمت الحنين

صدى الصمت - عاشقة الورد

قلب ارهقته الاحلام

عاشقة الأحزان

وردة

ميرو انتكة

marwa

اقدم عاصمه فى الحب

اشكركم على تعليقتكم اللى بصراحة بتدينى دافعة للامام وروح معنوية اكتر
وبتخلينى ارسم اكتر
وان شاء الله اكون قدمت شئ فنى مميزة بالرغم من بساطته

بخصوص تعليقى على الرسومات مش عارف اقول ولا اخلى المعنى ببطن الشاعر على راي المثل ههههههههه
على العموم ببساطة وبتلخيص الصورة الاول صورة الفلاح المصري الاصيل اللى بجد بيمثل المعنى الاول لكل مصري وحضرته

الصورة الثانية ؟؟؟؟؟

الصورة الثالثة كرتون
لكن لو لاحظ البعض فيه كلمة مكتوبة تحت
الهموم
وباعبر فيها عن ازاله الهموم عن طريق رسمة كرتونية
المهم شرفتونى بجد
واتمنى دايما اشوفكم هنا
وان شاء الله ازوركم كلهم بكل مدوناتكم
تحياتى

سمسم يقول...

السلام عليكم
رسام ورسم جميل
اول واحد ابن بلد وجدع والصورة التالتة
هو القط كان بيكنس جيت اصوره وقف وابتسم للصورة ونسي انو المكنسة في ايدو مهو الواح لما يحب حاجة ينسى الهموم
اما التانية بصراحة الي معلقتش انت عليها
انا مش حعلق عليها ؟؟؟؟